måndag, september 20

weekend

eftersom det enda sättet att utvecklas som fotograf ju faktiskt är att använda kameran hade
jag tänkt att jag skulle bättra på min vardagsfotande en aning. jag tycker ju att det är roligt, men
ibland kan jag känna att jag blir lite osocial mot mina nära och kära när jag har kameran med
mig. eller inte vet jag hur rolig jag är att umgås med genom en sökare, men jag antar att min
charm kommer fram bättre utan en svart klump framför ansiktet. här har ni ett litet försök i att
dokumentera min vardag. i give you: helgen i ekenäs.

eke21

eke19

eke17

eke16

eke15

eke14

eke13

eke12
fint att jag krampaktigt håller i ett kakpaket, haha

eke11

eke10

eke8
världens sötaste blondin

eke6

eke5

eke3

eke2

eke1

en sak som är lite intressant är att när jag tittar på bilderna nu i efterhand, lägger jag märke till
att vädret verkar ha varit rätt skit hela helgen. som jag minns det var det mest solsken, men det
kanske berodde mer på min sinnesstämning än på vädret itself. förstår inte hur en helg med
honom kan kännas som en timme, och två veckor utan honom som en livstid.

4 kommentarer:

hanna, förbanna sa...

vilken söt pussbild! Och ja, mera vardagsfoton! :D

Bobby sa...

suupercute bild på er två!

Linnea sa...

Åh jsg blir så lycklig i min mage när jag ser så fina och lyckliga människor :D

Madelen utan e sa...

menåh tack linnea, du är fin! och hoppas att du är lycklig.