torsdag, augusti 21

erica tog en bild på mig



idag när vi hade shoot. det får mig att fundera över mitt hår. jag måste snart färga det igen, ska jag då go blonde eller fortsätta på rödtott? har någon en åsikt eller är det bara ett fånigt problem?

och jo, det kommer upp lite ericabilder imorgon eller på lördag. jag har inte tid nu. eller ted vill inte att jag sitter framför datorn mer nu, han vill umgås med mig lite också. hih. nu fick nu ju iallafall en färsk bild på mig, väldigt ovanligt har det blivit nuförtiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

blond :)

Cilla sa...

Du passar ju i de flesta färgerna. Jag vill bort från blond till vintern då man ser allmänt "vit" ut under den årstiden så det räcker. Alltså mer färg eller mörkare vintertid brukar vara populärt. Har själv ångest just nu hur jag ska göra.

Anonym sa...

tycker du passa grymt bra i mörkbrunt också :)