tisdag, augusti 12

abc

är på jobbet igen. var inne hos michaela och snodde den här lilla listan. ovanlig lite bilddagboken feelis över den för att vara en lista, fast det kanske är för att den är på engelska....ehhhheh

A is for age: 19
B is for booze of choice: skumpa
C is for career: är sugen på att jobba inom antingen skönhetsbranchen eller mediabranchen
D is for your dad’s name: Stefan
E is for essential items to bring to a party: En flaska med vin eller blommor, åååh vad spännande jag är...
F is for favourite song at the moment: hanson - i will come to you
G is for favourite game: quadrapop
H is for home town: stad och stad.. det är väl en kommun; saltvik
I is for instruments you play: piano, gitarr, mungiga
J is for jam or jelly you like: hemlagad rårörd hallonsylt, tack
K is for kids: åh jag är jätte bäbissjuk just nu, men jag tror jag väntar några ååååår... ehe
L is for living arrangements: på en bondgård utan djur mitt i ålands åkertätaste ort haga
M is for mother’s name: Katinka, därifrån har jag även fått mitt mellannamn
N is for name of your crush: Ted
O is for overnight hospital stays: när jag föddes är väl senast
P is for phobias: hajar, mörkret, skelett
Q is for quotes you like: jag kommer nog inte på nåt speciellt
R is for relationship that lasted the longest: det är väl det med ted som blev 2,9 år här om dagen
S is for sartorial style: hög midja, svart och helst så uppseendeväckande som möjligt
T is for time you wake up: på en arbetsdag är det around 6 annars vid 11-tiden
U is for underwear: hotpants är det enda rätta
V is for vegetables you love: ärtor har jag alltid älskat, annars är minimorötter fiddit fint också
W is for weekend plans: det blir kanske kräftskiva i sund och utgång med elin eller?
X is for x-rays you’ve had: en par stycken, en gång var jag tvungen att ligga blixtstill i 20 minuter inuti ett tjutande rör, det var.... en upplevelse
Y is for yummy food you make: mina och ericas faijtas i vasa var inte att klaga på
Z is for zodiac sign: tvilling, (läs)

Inga kommentarer: