onsdag, augusti 6

weekdaymonkihmvilaginatricotbikbok


hittade en fin klänning/tunkia på monkis rea för 100 kronor

svarta höga pösiga shorts från weekday, kostade 400 kronor

blå/vit-randig skjortklänning från bikbok som var jävligt kort och jävligt snygg, 299 kronor

en liten gräddbakelse (haha) från rean på vila 149 kronor

randig body i svartvitt som jag egentligen ville ha i blåvitt från gina tricot, 129 :-

en jävligt het bustier från hm som jag först skrattade åt och sedan blev kär i .... för 250 :-

ååhh titta stina jag köpte den! äntligen. som jag suktat. från weekday för 250:-

okej den här blev mest skrynklig av frakten i väskan, men är iaf från gina för 149 :-

världens snyggaste linne från weekday som jag älskade från första sekund!!! åHHHHHH två stycken hundralappar kostade det... ÅH det är så fint

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit! undras hur mycket kalaset kostade... men URsnygga kläder du inskaffat! ser fram emot bilder av dig+nya kläderna! :)

Anonym sa...

Wau grattis till kjolen! :D och nu blev mitt shopping-sug ännu värre. baahh!