torsdag, augusti 7

nytt

nu sitter jag med min nya telefon och myser. den är fin och guldig och ser nästan ny ut fast den är ett år gammal. i displayen är det fyrverkerier och blommor som vajar. och nu ska ni inte bli oroliga, jag har såklart tagit med mig min gamla vanliga ringsignal, så den blir ni inte av med.

när jag kommer hem står det en ny bil och väntar på gården, och antagligen en lagom nöjd och intresserad pojkvän. åååh vilken härlig dag! det gör inget att det regnar och ruskar och att jag har tryckt i mig 5 plommon som snart närmar sig de nedre regionerna! allt är så nytt nu. kläder, bil, telefon....mmmmh

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit. jag som trodde jag skulle slippa ta fel på min och cillas telefon på jobbet men fan då köper du den så nu kommer jag sno din telefon istället för cillas. wäääääää.


imorrn för du prova röda shorts btw!

Anonym sa...

Haha svingelskogen är bäst!! Jag hade ett kassettband när jag var liten som jag MÅSTA höra på innan jag skulle sova, kunde inte somna annars. Och jag kunde bara höra på ena sidan av kassetten för på den andra så var det läskigt när nå elakingar skulle såga ner skogen :( haha