fredag, augusti 8

håtvåo


biiiiild

idag regnar det så mycket att brunnarna på eckerölinjens parkering sprutar vatten likt små fontäner. båten skulle nästan kunna köra ända upp till bilburarna och förtöja där istället för att stanna nere vid kajen. ett slag imorse när jag satt ensam ute i bilbur ett och funderade över livet så regnade det så mycket att man såg suddigt när man blickade mot horisonten.

vad löjligt poetisk jag är idag. hoppas vi får kaffebröd när vi slutar eftersom det är fredag. jag kan behöva lite socker för att vakna till innan jag far till slick på arbetsintervju, eller ett litet snack som han uttyckte sig tror jag. emma håller också på att somna. men hellre det ändå än att telefonerna skulle ringa nonstop, right?

jag har messat till fanny och henke men ingen av dem har svarat, vilket gör mig lite aningens stressad. skulle dessutom behöva messa bobby och fråga om det skulle vara nån slags kräftskiva ikväll eller om man alls ska ta med sig något att äta. vad roligt med kalas! både ikväll och imorgon.

när jag kommer hem är min bil kanske körklar! tänk om jag kan ta den till stan! hohohohooo

1 kommentar:

Anonym sa...

RIGHT!;)