söndag, augusti 31

noir

i höst och vinter kommer jag bara klä mig i svart. iallafall i skoväg. på tisdag ska elin och jag (och klara, pern och jenny) skicka vår beställning till gojane.com och sen efter typ en eller två veckor så kommer det ett stort paket med massa skor! blir väl cirka 12 par.... herregud, drömmen!

jag har funderat på att ordna en klassfest/middag hemma hos mig för mk. skulle nog behövas tror jag att vi alla träffas igen, börjar bli för länge sen jag träffade min familj. är det någon som är på? tänkte att jag skulle laga lite trerätters kanske och så betalar alla lite till mat-madde.... låter mysigt. mest mysigt skulle det vara när det har kommit snö, att ha lite mys framför brasan (öööh kanske lite väl länge dit). jag saknar er!

nu ska jag se på brokeback mountain och fortsätta överväga om jag ska köpa en d300 på avbetalning....... shhhhh...

2 kommentarer:

Anonym sa...

OH I am SOOO oooon. :)

Anonym sa...

Jag är på!