lördag, augusti 16

jätte jätte viktigt inlägg

jag fick ett fint litet meddelande på msn av paulina som jag måste publicera här också. det är mycket viktigt.

hej!
jag undrar en grej
jag har tittat i din blogg på dina examensbilder du tagit på dina kompisar, tycker dom är jätte fina. fotar du bara kompisar eller kan du tänka dig fota andra med? för isåfall är jag intresserad. jag tar ju då examen först nästa år men det kan ju vara bra att veta om man kan kontakta dig senare. tycker verkligen dom är så somriga och härliga de där examensbilderna du tagit.

svar: hell yeah! eller för det första: tack fan vad go du är! och för det andra, klart som fan att jag vill fota dig! hör av dig när tiden är inne så är jag där med kamera och ett glatt hummör. och det gäller inte bara dig, jag är HÖGST intresserad av att fotografera VEM som helst, NÄR som helst (jaaa,förutsagt att jag har tid) HUR som helst! jag är öppen för alla förslag, var för fan inte blyga! kom fram på stan, skriv en kommentar i bloggen eller ett mail till madelenholmstrom@gmail.com om det känns bättre, jag väntar på jooobbbb!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul. :D:D

Cilla sa...

Haha det var många "fan" i det svaret. Men riktigt roligt.

angelica sa...

jag tänkte på det där förut, damn jag vill verkligen att du ska fota mig! egentligen bara appropå ingenting för alla ser verkligen dösnygga ut på dina bilder haha men nej, examen i första hand. dock nästa år och sen är ju problemet att jag håller hus på fastlandet - uppsala ju. vet inte, kanske kan man ordna nåt ändå?