måndag, augusti 11

hästnörden i mig



idag var jag och red. det var ett år sen jag red sist men det gick jättebra ändå. balansen skulle man kunna säga att... måste byggas upp igen, men annars kände jag mig ganska säker. hästen hette rosita och var ett litet brunt halvblod eller nåt sånt tror jag. jag ska börja rida på henne nån gång lite då och då. en gång i veckan sa vi men om det går bra kanske det blir oftare! fan vad roligt. solli pratade om att hoppa, men jag tror vi väntar lite med det haha. imorgon kommer jag ha en jävla värk i röven. jag känner det redan komma smygande. tur att jag bara ska sitta på jobb hela dagen. näst sista innan ledighet!

1 kommentar:

Anonym sa...

var hon inte ett varmblod? ikväll skall jag och rida med johns mamma, jag är riktigt på ridartagen nu känner jag :P