torsdag, augusti 21

gnuff

(varför blir jag bara mer och mer som elin när jag skriver?)

såååå, idag är officiellt den segaste arbetsdagen i år. (förrutom den morgonen jag jobbade med agneta, robert, linnea och eija eller vem det nu var) alla sitter tysta och knattrar på sina tagentbord. jag funderade ett tag på ifall det bara var jag som hade blivit ovan med att sitta ensam framme i bokningsluckan här på jobbet, men jag fick det confirmed av elin nyss, att det verkligen är ur-usel stämning här idag.

passande nog så ska vi få tårta idag tydligen, eftersom vi slagit försäljningsrekord en par gånger den här sommaren, och jag har ont i magen och mår allmänt kasst. såklart! jag ska pina ner lite ändå tror jag. beroende på sort. hmpfh!

ikväll ska jag till jessica och lämna över lite bilder som jag redigerat åt henne, kan höra om det är okej att jag publicerar några här på bloggen och sådär så kanske ni får se. men först ska jag fota erica i åt-studion som sagt... hoppas jag börjar må bättre snart om jag ska orka med den här dagen.

(PS. hur fan ska jag kunna fördriva tiden när almah:s webshops bilder inte syns på den här datorn?!)

Inga kommentarer: