lördag, augusti 23

project runway



jag är mitt i en PR-hysteri just nu. och det verkar som att många andra också är det. säsong fyra går ju just nu på trean, och alla är sysugna och fashionablare än vanligt. jag måste bara få uttrycka min ilska över säsong fem. den är en SÅDAN besvikelse.

i säsong fyra finns det hur många designers som helst som jag älskar både personerna och deras design. jag älskar christian, rami, sweet p, gillian, kevin och jack allihopa och skulle ha kunnat se flera säsonger till med deras kläder.

jag vet inte om det var att jag hade för höga förväntningar när jag började titta på säsong fem, men vad fan? det finns inte EN designer som jag gillar varken personligen eller som gör snygga skapelser. jag gillade väl typ kelli, emily och kenley lite. men de flesta har redan åkt ut eller gjort dåligt ifrån sig.. jag blir så jävla arg bara!

jag som hade hittat mitt favoritprogram. nu blir jag bara arg. och ändå har jag alla avsnitt på datorn och väntar tills på onsdag eller torsdag när nästa avsnitt kommer ut på piratebay.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, har du laddat ner säsong fem redan? Herre herre herregud?
Du får inte säga att det är en stor besvikelse, för jag livnär mig typ på "PR", och om det är dåligt så kan jag typ inte leva.
Säg att det är lite bra, snälla?! :o