onsdag, augusti 6

saker händer vindar vänder

nu har jag inte uppdaterat mitt liv till er sedan i lördags. jag har varit riktigt kass om jag ska vara ärlig, på att blogga alltså. för jag har haft så jävla mycket på schemat. i lördags var jag på kräftskiva till gabba i saltvik (!) och sedan till indigo och skaffade mig en jävla brakfylla. bästa på länge! sen var det lite tungt att jobba på söndagen, men desto bättre blev det i måndags när jag for till sverige och äntligen köpte min bil.

nu är jag (okej den kommer hem imorgon) lycklig ägare till en mazda 323 neo. det kommer nog krambilder på den och mig när den kommer hem. -95a med 90 hästar och 1,5 liters motor, taklucka och bara 3 ägare innan mig. finfinfinfifnifn är den. och 2000 euro kostade den. så nu måste jag snåla lite med pengarna för resten av månaden, eftersom det också blidde lite shopping i uppsala igår efter en natt spenderad på uppsalas hårdaste bäddsoffa hemma hos sebbe.

kläderna är så skrynkliga efter den långa resan i min tighta resväska att jag inte vet om jag vill lägga upp bilder, men lovade emm så det kommer väl om en stund.

Inga kommentarer: