fredag, augusti 15

kaching

sådärja. ny header. fick nån snilleblixt när jag satt och funderade på grafisk formgivar-jobbet på posten jag sökte igår. nu ger jag ju fler peoples chansen att söka det också, men jag är ju så jäävla snäll så jag bjuder på det. ikväll ska vi ha en tjejkväll på stan! jag, henke, erica och bobby. så himla mysigt ska det bli. först middag på dinos, sedan ska vi nog på modevisning till emmaus, och avslutande går vi väl på satc-bion. jag har redan sett den, men jag kan se den igen för gemenskapens skull. det finns pengar bara.

när jag ändå håller på och avslöjar mig med mitt privatliv så kan jag ju visa en bild på jackan som jag nästan har köpt också. och mina leggings och min tröja som jag köpte idag. kaching.



leggings från modström och oversizetröja från cheap monday

läderjacka från...hheehheheh

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg jacka!

haha, headern är ju en äkta stork-madde. :D

Anonym sa...

jaaa. kronan är snyggast! men.. de verkar ju inte tåla någonting. :< varför är det alltid så med snygga saker?

den vinröda classicen från crescent var dock rätt het. får se hur den ser ut IRL.

angelica sa...

headern är riktigt stilig! du ochså, för den delen