söndag, november 30

"så typiskt dig madde"

oj. gårdagen blev lite längre än tänkt. men twilight var precis lika jävla bra som jag trodde. kan vara en av de bättre filmer jag sett i mitt liv faktiskt. vi gick runt och kollade stockholm lite både före och efter bion, och jag fick en bråkdel av mina julklappar köpta. om ens det. men jag hittade också en fin randig tröja och en lila fodralklänning på weekday när vi var dit och kollade rean. skulle man ha lite pengar så hade man ju kunnat fyndat jättemycket jättefina märkeskläder för halva priset men att bara titta var roligt det också. såg dock inte den fina röda acneklänningen. slutsåld säkert.

när vi skulle ta bussen till eckerö linjen vid sextiden så lyckades vi missa den och fick istället åka amorella och komma fram till långnäs 03.20 inatt istället. men vi åt våran ÅSSmiddag (vår belöning efter köptstoppet) istället och kollade på ubåtsfilm från andra världskriget. okej jag somnade men elin kollade film. det är så typiskt mig att missa bussen när jag far någonstans tyckte mamma. jag vet inte. men vi överlevde ju.

idag har vi bakat pepparkakor. jag är inte ett fan. ska snart hoppa i duchen och sedan kanske jag visar nåt av mina köp från igår. hittade ett fint paljettbälte på beyond retro också. jupp.

Inga kommentarer: