lördag, november 22

guld




såg att aftonbladet skrivit en liten recension om spelningen igår, och no offence men det var till och med bättre än de fick det att låta. ungefär gånger tusen, även fast ben (iallafall ur min synvinkel) hamnade lite ut ur rampljuset på grund av en viss vanwyngarden. alltså fan det var det fan-i-mig bästa som har hänt mig på länge. bästa låtarna var nog nästan kids, pieces of what, electric feel (för publicstämningen) och the handshake (världens bästa öppningslåt).

sån jävla stämning med folk som sjunger med och publikhav som gungar. ååhhh jag vill visa er filmerna nu nu nu!

det är till och med värt tinnitussen jag fortfarande har, och om ni undrar, JAAAAA andrew är lika snygg i verkligheten. nej. snyggare, alltså jag dör..

1 kommentar:

fjauuuuuu sa...

kanske du skulle ta och logga in på msn nån gång då