söndag, november 30

första advent

Photobucket
alla bloggar om sina första advent så jag tänkte visa lite hur vi gör hemma hos oss.

Photobucket
middag med lite släktingar. jag gjorde så fina namnplaceringar

Photobucket

Photobucket
jag var faktiskt lite glad också. men trött efter att ha somnat 5 imorse. och så.

Photobucket

Photobucket
jag har börjat gilla glögg, men istället, eller i utbyte så har jag helt tröttnat på pepparkakor. inte gott ju.

Photobucket
julstjärnor on the other hand.. yum!

Photobucket

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder Madde! Gillar speciellt bilderna på pepparkakorna och din tallrik :D

Jag måste bara få fråga hur du får dina bilder i den storleken utan att dom blir suddiga? Mina blir bara suddiga när jag ändrar i kodningen till så stora som jag vill ha dom. JAG BLIR TOKIG!

Anonym sa...

Ser jag fel eller är du otrogen med någon annan CAT? :(

Madelen utan e sa...

CAT: haha men jag var tvungen att förkorta allas namn så de skulle få plats på pepparkakorna och mamma kallades typ catten när hon var ung och hipp så då fick det bli cat :D tänkte dock på dig hela middagen :')