lördag, november 8

uno, dos, tres

Photobucket

min fina ring från snö som jag fick av ted på vår tvåårsdag
klockan jag fick i artonårspresent av fjau, tua & ida
mitt NÄSTAN fulla nominationarmband

Photobucket

det här var det bästa stället gällande ljus jag hittade när jag skulle fota min outfit jag slängde ihop på nån minut, eftersom det förbannade mittbens-håret tog en halvtimme att fixa. bältet plockade jag dock bort innan vi gick in till indigo.

Photobucket

haha förlåt för posen men det var den bästa närbilden..


sådär, nu har vi varit på treårsmiddagen på indigo! vanliga människor kanske skulle ligga och mysa i soffan med en film och tända ljus eller nåt, men vi bloggar och läser bilsport 22 haha.

på menyn stod det:

t- bonesteak av kronhjort med stekt skogssvamp, cognacsås och potatisterrin till varmrätt (så jävla gott! köttet var mört och så fick man morotschips till som var helt gudomliga.. ååh snålvattnet rinner fast jag är proppmätt) och till efterrätt körsbärspaj med kolasås, vaniljglass och mandelflarnför mig och variation av päron med marshmallow, inkokt päron och glass för ted. det slutade nog med att ted åt upp nästan hela min paj också för jag var så jävla mätt. men gott var det. med lite gott vin till och så så vart det helt perfekt.

(och det kostade bara 20 cent mer än teds bil sammanlagt, billigare än vi trodde!)

jag tog några bilder på restaurangen med mobilen också, men ted tyckte jag var pinsam så det blev inte så jätte mycket.

nu ska jag väl mysa, eller nåt med min man. och så småningom kanske en påse smörpopcorn också. FIN KVÄLL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! :D

och min kjol hbade du också ser jag. :D:D:

Anonym sa...

Grattis : D tre år redan!:O