måndag, november 24

sno

hur kan det vara så förbannat svårt att hitta en snöig bild på google. jag vill ha en bild med mörk bakgrund och fallande snö, och det finns inte. dessutom är mitt rum så jävla oredigt att det finns inte, det heller. idag mitt på dagen fick jag nog och gick ut i snön för att slippa se mitt rum en stund. jag skottade snögångar, gjorde snöängel (i singularis) och en snölykta. snön är så konstig! den är som på film, går liksom att krama men ser.. plastig och fake ut på nåt sätt. tänk pippi snöavsnittet.

however. ikväll ska jag och jobba igen, och om jag lämnar in mitt skattekort imorgon så får jag lön på fredag även fast jag lämnat in min timlista för sent! halleluja!

nu ska jag ta mig an en bild på currie i illustrator för hon var den enda som ville bli avgjuten av mina konsnärshänder. smart tjej det där.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill bli illustrerad :D Men har ingen bra bild...

Anonym sa...

haha men madde, "som du beskrev mig där". vad jag märkt är du varken tjock eller finnig och ditt hår är ju snyggt. och så har jag nog aldrig sett dig på minimarket. :)

halv fyra var jag också vaken tror jag. sen var jag SKITTRÖTT på jobbet idag också.

Anonym sa...

hm, jag vill också bli illustrerad. har ingen fin bild bara. men jag ska nog försöka hitta ngn..