söndag, november 16

därför har jag varit tyst den här helgen

Photobucket

jag har trängts på mässa med ballonger, barn, godis och arga tanter.

Photobucket

jag har träffat en jätteintressant och mysig guldsmed som inte var min morfar. han fick mig att fundera på guldsmedsyrket ännu mer än jag gjorde här om dagen när jag brainstormade. jag har nog en viss dragning till jewellery tack vare morfar.

Photobucket

jag har krupit på golvet bakom luciorna när det sjöng en fin låt och skämts.

Photobucket

jag har haft date med jan pohribny! jag tog kort på honom och han på mig. hans fru var designer och han brukade hjälpa henne med att fota hennes kreationer ibland. jag berättade om mina framtidsdrömmar till honom och han peppade mig. en bra man helt enkelt.

Photobucket

jag har tagit dussintals onödiga bilder som ändå har blivit ungefär tusen gånger bättre än bilder som har hamnat i tidningen. ibland undrar jag om mina bilder bara helt enkelt inte gör sig bra i tidningen..

Photobucket

jag har fotat en MASSA sport i dåligt belysta hallar med svettlukt, visselpipsljud och karlar. men en positiv sak med den här helgen är att jag nu har upptäckt att övning faktiskt GER färdighet. otroligt. fast jag har en lång väg kvar att gå.

och nu ska jag köra hem i pappas jävla cheva och förhoppningsvis få i mig lite mat, lägga mig i sängen, se en film och kramas med min pojkvän. hoppas jag får min bil imorgon. den har varit på målning i två veckor nu. saknar den.

4 kommentarer:

maestrosmasterpieces sa...

jag tror du glömt något du gjort denna helg..

Anonym sa...

snart så är det förhoppningsvis min snygga acnerygg. du skulle se framsidan! den är ännu mer grym!

kommer du hit imorrn? :)

Anonym sa...

Snygga bilder, Madde!

Anonym sa...

guldsmed is the shiet :) ska ja gå till nästa höst!