måndag, november 10

älskade älskade älskade mk



usch och fy vad jag saknar min gamla klass. vi hade det så bra, och det kommer aldrig bli likadant igen. men jag har iallafall fått 13 kompisar för livet. alla är lika jävla knäppa också.

kvalitén på den här videon är jävligt dåligt, men jag kom aldrig riktigt överens med ljudstudions komprimerings-tjosan, jag lyckades inte göra en video bra för internet utan att kvalitén blev skit rent ut sagt. den här videon är 105 MB stor och ändå såhär kass i bild. kanske det var jag som var kass. enough said, kolla på filmen bara.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha älska :D

Anonym sa...

Det skulle jag abolut ha lust med. :) Fixa en ett foto bara. Vad kul att du länkat och allting, och vilka fina ord.

Anonym sa...

haha det där klippet fick mig att ladda ner david hasselhoff.

Anonym sa...

Åh jag saknar oss också :( Jag har typ inga filmer alls från MK, det är lite tråkigt.

Anonym sa...

buhu jag saknar mig och de andra tre som inte är meeed :'( dupersnyft