måndag, november 17

ång-hest

igår kväll efter middagen så drabbades jag av någon slags utmattnings-ångestatack som jag nästan aldrig har varit med om förut. eller först satt jag och lipade till olas feelgood i bilen på vägen hem, bara det låter ju helt sinnes. och sedan somnade jag klockan sex i sängen med datorn på magen med googlingen "badly scanned picture" uppe.

vid sju-tiden kom ted till mig och väckte mig (man ska inte väcka mig när jag sover) så han fick en utskällning och så somnade jag om. när jag sedan vaknade till liv vid niotiden så skakade hela jag av hunger och utmattning. och även fast jag åt smörgåsar och mandariner så hjälpte det inte ett dugg, så vi kollade på en film på trean en stund. en timme in i filmen råkade ted slå till mig med fjärrkontrollen i pannan, och jag kunde inte sluta gråta. och sedan KUNDE jag inte somna så jag var tvungen att läsa igenom hela nya cosmopolitan och sen kunde jag somna.

nu har jag sovit i tolv timmar och mår faktiskt lite bättre! ska äta en jävla mastodontfrukost och se vad den här dagen har att erbjuda. tjipp!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag köpt glass och jordgubbar :) och topshop dojjorna samt skinnjackan har kommit. :D skorna PASSAR!!!!!!! men satan i eckerölinjens garage vad höga de är.

hör av dig om/när du kommer. :)

puss