lördag, november 22

hemma igen

åh hej kära älsklingsblogg nu är jag hemma igen. hoppas du har saknat mig lite grann men jag har inte saknat dig alls faktiskt. har haft så jävla roligt så ögonen har ploppat ut nästan. skulle kunna skriva ett långt inlägg om vad som har hänt och allt roligt vi har gjort men det skulle bli så långt att ingen skulle orka läsa det. however har jag iallafall sett världens bästa spelning med världens bästa avslutning och så har jag gnidit mig mot andrew vanwyngarden!!!! kan helgen bli mycket bättre än det?

filmer och bilder från konserten kommer upp när jag har fått dem av fanny. jag ville inte släpa med mig min kamera till stockholm på spelning, alltså seriöst jag ville inte. (just därför vill jag har en canon g10 eller en nikon p6000....) iallafall så använde vi fannys kamera. tills vidare kan ni kolla på de usliga bilderna från rockfoto.nu hääääär.

det var någon anonym som saknade mina illustrationer också. lustigt nog diskuterade jag senast igår kväll att jag inte öppnat illustrator på flera månader, jag tror det blir dags någon morgon i veckan att göra ett porträtt. någon som är frivillig att ställa upp som modell? högupplöst, skarp och tydlig ska bilden vara som du då mailar till min gmail.

nu satan ska det ätat potatiskroketter tua!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mad. min mobil hålelr på att dö och jag känner INGEN som har en ericsson laddare. :C stackars mig! kom hit med min laddare nuuuuuueeeeee. böööööl.

angelica sa...

öh, ja, LÄTT att jag vill ställa upp som modell om du behöver en! ööh vilken självklarhet, grym som du är...