tisdag, november 11

denna dagen ett liv

Photobucket

röda naglar, smoothie från RC's nya takeaway från min lilla stadsrunda. provade minimarket-kilklacks-kängorna i lack och konstaterade än en gång: de är snygga som fan men inte i lack.

Photobucket

det blev för mycket eyeliner på vänstra ögat i morse. det här är det högra.

Photobucket

ett blåbärsmuffins med fyra blåbär på toppen och sen bara smör och mjöl. varför lär jag mig aldrig att muffinsen på RC är äckliga och vidriga? köpte ett OSIS hårspray också. behövdes.

Photobucket

en uppocknervänd fågel på väg hem från stan. nu kan jag inte shoppa mer den här månaden. måste. spara. till. kamera. nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ blåbärsmuffinsen på RC är ju bäst!!

Madelen utan e sa...

anno: USCH OCH FY OCH NEJ! varje gång jag äter dem är de bara.. de liksom smakar gammalt unket fett och inget mer. några blåbär på toppen som är goda men annars, huä!