måndag, november 10

remake





fint med remake på alfred hitchcock-scener. kan ni förstå hur mycket jag vill ha min kamera just nu? inte min d50 utan min d300.. varför kan ingen ge mig 800 euro så jag har råd med den? seriöst, jag skulle hellre vara fattig än kameralös. fick katalog från gamleby folkhögskola i förrgår. måste ta några otroliga foton till ansökningen. need. D300.

påtal om skräckfilm så längtar jag tills jag får se låt den rätte komma in. det var en tjej som skrev till mig på bilddagboken för några veckor sen. "jag tror du skulle gilla låt den rätte komma in" skrev hon. "varför det?" frågade jag tillbaka. "det är bara så, alla gillar den, du också." skrev hon tillbaka. tror ni jag kunde hålla mig från att läsa den då? nu är den snart slut och jag tror filmen är bra. men jag vill inte se de jävla cam-verisionerna från piratebay, utan en med bra bild-kvalité och ljud. längtar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bilden är rätt bra med DVDScr, lite sudd nere i kanten bara. iaf på den som finns på tankafett.com :)

Anonym sa...

Oh jag såg den filmen igår!! Sjuuuukt bra, lite läskig och helt otroligt vackra bilder :)

Anonym sa...

Naj jag såg inte filmen på bio, det var min filmnördspojkvän som laddade ner den. Det finns faktiskt med bra kvalité redan! :)