fredag, april 16

följ en åländsk blogg

bloggar

blogg2

blogg3

ålandstidningen skriver så fint om min blogg i dagens tidning att jag är tvungen att blogga om
det. det var en praktikant vid namn linnea som hade grävt runt i det åländska bloggträsket och
grävt fram de bästa bloggarna hon hittade. och jag tycker hon har lyckats bra. speciellt gillar jag
ylvas blogg. fattar inte hur jag har lyckats missa en så sjukt bra åländsk modeblogg. skamligt.
den är dock bokmärkt nu. ericas, hannas och mackans bloggar läser jag ju redan från
förut. men simons blogg var inte heller så tokig. bokmärkt, check.

2 kommentarer:

Erica sa...

Tydligen ska folk som gillar dans och MODE läsa min blogg. Haha, jag tror ingen läser min blogg för mode-delen" eftersom det i princip inte finns någon :b

Madelen utan e sa...

catrin, haha du har så rätt. alltså bloggar jag bara om vad jag äter utan att veta om det själv?

erica, haha jag tänkte också på det. men det måste vara att du är så sjukt fashion i dig själv, aaaight? :D