fredag, april 16

peppar

-1
foto: fredrik gjerde (en jävla trevlig snubbe trots allt)

i förmiddags ringde en förbryllad reporter från peppar.fi och gjorde en
telefonintervju med mig. hon kunde för sitt liv inte förstå varför inte någon av de andra
omkring femtio tjejer som finns på forumet ville ställa upp på intervju. sedan frågade hon om
det var okej att hon frågade lite frågor och att en reporter kom och tog en bild på mig.

orsaken till att jag ställde upp över huvudtaget är att det är ett bra tillfälle att ännu en gång varna
unga tjejer. att de ska se efter vad de lägger upp för bilder på internet, och kanske tänker
både en och två gånger innan de publicerar
. speciellt i dessa dagar när varenda en
människa bloggar.

och jag vet inte riktigt om jag gillar bilden på mig själv, men det är i såna här fall jag tackar högre
makter för mitt goda självförtroende. klickar upp facebook och tittar på min nya profilbild en
stund så känns det bättre igen.

Inga kommentarer: