lördag, april 17

how to not: möblera ett rum

zted1
mitt rum såg ut som ett hell hole, så jag kände att det var dags att göra något åt det. det var väl å
ena sidan en smidig möblering om man skulle vara en sån som lätt rullar ur sängen och vill
landa mjukt, men det har inte hänt än.

zted2
jag hade en sjukt fin och genomtänkt idé om att sängen skulle stå i mitten av rummet framför
fönstret.. och ungefär där tog den planen slut.

zted3
som planerat är det ju givetvis himla mysigt sängwise..

zted7
men att komma åt kläderna är ett mission,

zted5
och jag kommer aldrig orka börja gräva efter saker i mina lådor

zted6
men jag lär väl vänja mig, far ju snart hem till åland ändå (jaaa, två månader är förbanna snart)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar schyssta bilder... Läser inget av det du skriver... blir bara att kolla på dina bilder :)

lovisa/polichinelle sa...

så otroligt mysig säng! en sån där man vill ligga en hel dag i och bara käka pizza, läsa böcker och dricka te. och kanske surfa lite också om man har emn lång nätverkssladd.

Madelen utan e sa...

haha tack som fan anonym, men om du gillar mina bilder så tror jag du gillar mina texter också. try it sometime <3

lovisa, the recepie to total happiness heter trådlöst internet. någon pizza har jag inte, men jag föredrar gitarren framför en hawaii faktiskt :D

johhhi sa...

jag gillar tajtsen som fasiken!