måndag, april 19

jag hade glömt bort hur ansträngande det var att faktiskt göra något om dagarna

idag har vi haft en riktig skoldag. från nio på morgonen till fyra på eftermiddagen
har vi haft l'oreal-färgkurs med mia.
på förmiddagen gick vi igenom färgningens
grunder och de olika serierna som finns inom l'oreal, och på eftermiddagen fick vi modeller som
vi färgade håret på. jag och susie q hade helt klart den roligaste modellen,
eftersom hon ville ha tre olika färger i håret. ett svart parti på ena sidan och resten
av håret mörklila med röda toppar
. sedan klippte susie och karkki henne ytterligare
lite, och så stylade jag henne. snygg som fan blev hon. tyvärr tog vi inga före bilder, men jag
kanske laddar upp något senare ändå.

så ja, det var ju jävla roligt, men nu är jag fruktansvärt trött och vill istället för att plugga
på engelskaprov, skriva krönika och träna - bara ligga i sängen och spela
gitarr hela kvällen.
kämpigt.

Inga kommentarer: