fredag, april 23

friday in bed

inbed

jag spenderar den här fredagen i sängen. har varit helt jävla slut den här veckan
veckan, liksom just och just kommit upp ur sängen en del dagar. det hade väl inte gjort så
mycket om det inte vore för att jag varit tvungen att spotta ur mig en krönika och skriva ett
engelskaprov. min hjärna var helt urladdad, vilket väl resulterade i lite halvdana prestationer,
men då kan man bara bli bättre. försöker jag tänka.

jag har till och med prioriterat sömn före både smink och kläder på morgnarna - vilket ju helt
klart tyder på att allting inte är som det ska. så inatt har jag sovit skiten ur min säng,
och idag har jag mest bara spelat gitarr, lyssnat på jouya i steel fm och
pratat med pappa i telefon.
kvällen tänker jag ägna åt pizzaätande och filmtittande.
i sängen såklart. hade väl inte skadat med lite blont sällskap, men man kan ju inte få allt här i världen.

och ja, välkomna hit alla nya läsare! fan vad kul. hoppas ni trivs.

Inga kommentarer: