måndag, april 26

tvillinghoroskop 21/4 - 24/5

den här perioden är superhet när det kommer till kärlekslivet. jag är liksom
drömdejten med min kombinerat härliga, oberäkneliga humor och sensuella
charm
. fo sho! angående vänner så finner jag störst nöje i att roa mig med alla fantastiska flirtar,
hehehehehe, som bara väntar på mig. tydligen. när det kommer till karriär och pengar så jag kan
ha lite svårt att förstå hur andra resonerar, och det ger riktigt dåliga förutsättningar
för jobb
. jag är dock omväxlande, rolig och en totalupplevelse för den som vill lära känna mig.
men jag måste dock försöka hålla kvar mitt intresse för andra, annars kan omgivningen
lätt tröttna på mig.


- tidningen SOLO

1 kommentar:

Susie sa...

för det första; superhett kärleksliv, yeeeah right... men dom säger inget om att andra tvillingar också tröttnar på en, så vi kan bara tänka på oss själva utan att tröttna på varann! awsome!