onsdag, april 7

som en virvelvind

idag har jag virvlat runt i elins lägenhet och torkat damm på alla jävla ställen man kan komma på.
kände mig snäll när jag torkade ovanför dörrpostarna, eftersom jag vet att hon inte når dit själv.
nu ska jag försöka få på mig lite kläder (en småjobbig grej med att bo mitt i stan med fönster på
alla jävla väggar är att man inte kan springa runt hur naken som helst) och sen ska jag fara till
skomakaren med tre par skor som ska få lite extra kärlek. sedan tror jag att det blir lite middag och
häng hemma med familjen. men man vet fan aldrig vad jag gör och vad jag är innan kvällen är
slut. jag är lite som en virvelvind. om man vill hinna umgås med mig innan jag återvänder till
landet som förstör ens hy så måste man ungefär ringa och fråga "vad gör du just precis nu?".

så ni vet. vir-vel-vind.

Inga kommentarer: