måndag, april 19

satt och rensade i mitt bildarkiv

så råkade jag komma över några bortglömda julaftonsbilder. tänka sig att just jag har blivit
välsingnad med en sån söt släkt. känner mig så lyckligt lottad när jag börjar tänka efter.
jag älskar verkligen min familj. se nu här bara:

julis7

julis6

julis5
den bästa lillasystern jag har, och min favoritkusin

julis4
liten söt nöjd mor

julis3
the best mormor you can get

julis2'

julis1
någon random snygg brud bara

julis8

julis9

julis10

julis13
snyggsyster

julis11
och här är svaret på den eviga frågan - "var har du fått your good looks ifrån?" - min far.


och ja, i födelsedagspresent önskar jag mig en gitarrväska, ett capo, ett presentkort på cocoo.se,
löshår från klippupp och en fjärr till kameran. hehehehehehehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha :) det heter en capo :)

Madelen utan e sa...

haha jaha, okej - en capo då :D