lördag, april 17

when did you get that

att städa mitt rum är inte bara jävligt tråkigt, det är också omvälvande. varför har jag till exempel
köpt dessa leggings? för att de är snygga? för att de påminner om melanie b? för att de får mina
lår att se fylliga ut? för att de påminner lite om en snygg tröja från monki?

legggg

frågorna är många, svaren få. nu ska jag försöka få alla kläder ihopskrapade så jag kan möblera
om i mitt rum. det måste vara en av de roligaste sakerna med att städa. den enda kanske.

4 kommentarer:

ida sa...

SNYGGA TIGHTS!! Well, var har du hittat dem?

Madelen utan e sa...

haha, vill du köpa? kommer nog aldrig att använda dem ändå! jag köpte dem på gina tricot typ när vi flyttade hit tror jag.

ida sa...

SOLD! How much?

Madelen utan e sa...

undrar om nypriset var typ 15-19 euro eller nåt, så 7-8 euro? kuulosta hyvältä?