söndag, april 4

spelkväll hos tua ikväll

och jag vann "med andra ord" båda gångerna vi spelade!!!!!!!!! jag både älskar och hatar att vinna,
eftersom jag är en så fruktansvärt dålig vinnare. jag är en mycket bättre förlorare än vinnare
faktiskt. blir så jävla dryg och jobbig när jag vinner. var många fina folks hos tua faktiskt, träffade
bland annat patrik för första gången på sjukt länge. det var roligt. och såklart erica då, som jag inte
har träffat på flera herrans jävla månader. skönt med såna kompisar som det känns exakt likadant
med fastän man aldrig träffar dem. tror det är ett tecken på livslång vänskap. och det är ju himla fint.

imorgon får ni alla lov att masa er på streetdance till avancia, som erica håller i. nästan gratis och
skitroligt ska vi ha. man behöver inte ens dansa om man inte vill liksom. skor är bra att ha, och
lösa kläder. seeya 13.30-ish dudes!

1 kommentar:

erica sa...

hihi älskling <3 du får gärna ta med dig kameran idag om du orkar och sådär :D skulle vara roligt med lite bildeeer, pusssss