tisdag, oktober 27

1,2,3

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ikväll har jag klippt min första "korrekta" klippning. blev en kombination av helform och ökande
längder med lite finputsning med effileringssaxen och lite pointing med vanliga saxen. hehehehe
fackspråk ni vet.

ja men tua är nöjd iallafall, se bara:

Photobucket

någon annan som vill bli klippt när jag kommer hem på torsdag? jag behöver övning.

påtal om övning så borde jag öva på min portfoliopresentation som äger rum om sådär cirka nio
timmar. när det är över ska petra klippas, sus färgas, maderiellt skapas och väskan packas.
sen ska jag blogga igen.

vittu.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för utbildning du går ?

Madelen utan e sa...

estenom vid yrkeshögskolan novia! riktigt jävla skitkul om jag får säga det själv. här finns mer information om du är intresserad, säg till om du vill ha nån mer ingående information så jag kan skriva en inlägg om det, puss!

http://www.novia.fi/main.asp?id=74

Unknown sa...

Du får jetegärna klippa mig! Ska på fest på lördagen. Du kanske till och med vill göra en uppsättning eller något och det hållet! Och sminka!

maestro sa...

hihi jetenöjd! kan ni komma hem snart? jag ska ju fara snart tamme

Bobby sa...

Fan vilken söt Tuz! lovelyy

Annons-Petra sa...

Jag vill bli klippt! Gör du hembesök?

fjauuuuuu sa...

gillar HÅRET YEAH

Madelen utan e sa...

bob: haha jag veet!
petra: hm jag vet inte! vad hade du tänkt dig att jag skulle göra då?

Petra sa...

Behöver bli klippt bara! Kanske en lugg? Annars bara toppning och lite uppklippt! Om det passar får du gärna komma hem till mej! Snackar vi alltså om imorgon torsdag eller nästa vecka..?