söndag, oktober 11

mac + spotify

Photobucket

mitt spotify har inte funkat på hela dagen idag. det betyder att jag har varit tvungen att antingen
sitta ensam i en knäpptyst lägenhet hela dagen (inte ett alternativ) eller lyssna på klingans musik.
det är nämligen så att när klingan var här för några veckor sen, så laddade han in sin egen musik
från sin telefon till min dator - och lyckades i samma veva ta bort all min musik. alltså är det som
finns i musikväg på min dator fyrtio låtar från klingans telefon. kan ge er ett smakprov på några
låttitlar; konichiwa bitches trentemoller remix, read my mind (gabriel and dresden unplugged
remix, the world is mine (fuck me im famous remix) och bille jean (morales and heller electro war remix).

ni kan ju gissa om jag blev glad när jag hittade den här länken som får spotify för mac att funka igen. thank you god.

Inga kommentarer: