tisdag, oktober 13

högskolestudier

ikväll är det plugga som gäller. hela dagen har jag spenderat med asta och cissi i stadens
klädbutiker, och hela kvällen har i sin tur spenderats i ätandets tecken. först tortillinimiddag hos
asta, följt av grillbiff med pommes i sin tur följt av lämmin suklaakakku
fransmanni. henkes moster bjöd och då är det klart att man tackar och tar emot. trevligt med
såna givmilda människor.

hursomhelst har jag ungefär sju ofullständiga loggar och en tent imorgon att beta
av ikväll. eller jag har såklart redan börjat som den ansvarsfulle och mogna högskolestudenten
jag är. började säkert redan för två timmar sen. nu ska jag fortsätta skriva (alltså det är ju så
jävla enkelt att skriva när man är så full med bullshit som jag är) logböcker och sen ska jag lära
mig lite namn på avsvällande krämer och peelingar. vill man störa mig (vilket skulle vara
jävligt omoget och dumt och hämmande för min skolgång men samtidigt
väldigt trevligt
) kan man ju alltid adda min msn.

Inga kommentarer: