torsdag, oktober 15

illa till mods-torsdag

Photobucket

idag känner jag mig rätt illa till mods. (och det beror inte bara på det här fantastiska
inlägget från sandras blogg) trots det har jag varit up and going sen halv jävla sju sju,
lyckats klippa nästan en hel kombinerad kort frisyr på hårdesignen, lunchat i två timmar
vid replotbron med cissi och xenia
, shoppat lite (och då menar jag verkligen lite. tänk
typ ögonkräm från bodyshop och en vattenfast eyelinerpenna från clarins) med henke,
haft håliga leggings, påbörjat mitt portfoliobyggande (eller ja, köpt en pärm) och nu ska jag fixa
klart hampus studentbilder. duktigt aktiv med andra ord.

den långa och händelsefyllda dagen till trots känner jag mig sjukt lat, oinspirerande och tråkig.
inte alls som mig själv. vill skriva långa och inspirerande blogginlägg och göra snygga och fräscha
modeuppslag i xit. men inte idag. tror att jag ska försöka ha en riktigt lugn och skön helg och
försöka vara tillbaka på banan tills på måndag. känns som en vettig plan.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dina sidor i senaste XIT va grymt bra :)

Madelen utan e sa...

men åh vad jag blir glad! speciellt då jag inte var helt nöjd med layyen på sidorna. tack finaste du!