torsdag, oktober 29

borta bra men var fan är hemma?

alltså jag genomgår någon slags kris här.

sitter at the moment och längtar tillbaka hem, alltså till vasa. jävligt konstig känsla då jag ju trots
allt ligger i min säng i mitt flickrum på hagaslätten. mitt riktiga hemhem. det är liksom nåt som
inte stämmer. är inte samma känsla här när jag inte har alla mina grejer här och känner mig
förvånansvärt deppig och negativ. just nu har jag dessutom enorm ångest över att jag borde få en
enorm energiboost och göra ett fantastiskt maderiellt. känns som allt kanske blir bättre om jag går
och lägger mig. eller ja, med andra ord lägga mig ner från sittande i sängen och stänga ögonen.

först ska jag måla naglarna med naked truth från essie och se klart på tio orsaker att hata dig.

2 kommentarer:

Erica sa...

Det värsta är att du bara kommer känna mer och mer för Vasa, sen blir det lite jobbigt varje gång du ska hem. Belive me. Skit konstig känsla, och så känner man sig lite elak för att trivas bättre borta och inte "hemma". typsikt.

Unknown sa...

d blir så där när mna börjar plugga/flyttar hemifrån - hemma är där man inte är