fredag, oktober 9

till salu

Photobucket

eyy, någon som har lust att köpa en grå oanvänd lipsyklänning i silke för en sisådär
fyrtiofem euro? den är i ärlighetens namn jävligt snygg, speciellt ryggen. men jag vet inte om jag
tycker att den passar så bra på min kropp. får armkomplex (därav allt viftande på bilden) i den,
och mina bröst (whats left of them anyway) ser nästintill obefintliga och helt ihoptrycka ut.
hur som så skulle det kunna vara trevligt för den att få komma ut och dansa någon gång också,
och inte bara hänga på vår vardagsrumsvägg tillsammans med henkes examensklänning som
någon annan pensionär. så köp iväg tycker jag. vi kan ju diskutera priset om det finns åsikter,
men jag undrar om den inte låg på åttio euro nånting.

för övrigt får den här bildserien från januari mig att nöjt avstå från att klippa lugg igen. allt ont
för något gott med sig. något är jag dock tvungen att göra med mitt hår. kommer snart att få fel
växtriktning på det av all knockanvändning.

knockanvändning. vad är det för ett jävla ord. vi pratar med om mitt hår imorgon. nu måste
jag gå och lägga mig så jag orkar gå ut och gå med skyler imorgon. godnatt.

4 kommentarer:

CAT sa...

Den är så fin den där, synd att den antagligen inte passar mig och att jag nyss har fått min tredje lön för det här året. Men alltså, vadå "what's left of them", håller du på att banta bort dig själv? Och vadå armkomplex? Blir dina bröst mindre och dina armar större? (Jag bara tar förgivet nu att du inte syftar på att dina armar är för smala, no offence).

Madelen utan e sa...

cat: jag tror nog den skulle kunna passa dig, då den är en small. den ska ju inte sitta snortight så. och angående mina boobs, så slutade jag med ppiller i april, that is why. och armarna, ja, dom vet jag inte. haha. det är väl bara något madde-påhitt.

CAT sa...

Haha, om dina bröst blir "nästintill obefintliga" vill jag inte ens tänka mig hur jag skulle se ut i den. Dessutom har jag blivit fet senaste året, så jag tror seriöst att den skulle vara för liten.

Katjuska sa...

jag älskar den där! provade den på ziczak men fick aldrig den i present... men minns inte vilken storlek jag provade! fasiken... skulle köpa loss den på direkten om jag bara kunde prova storleken... ;/ skickar du till hfors på prov? ;) haha! dessutom har jag massa snygga vänner som kanske skulle köpa den om den inte skulle passa mig...