måndag, oktober 12

petra ja minä olemme sairas hyvä soumen kielin päällä

petra och jag hade en diskution på facebook ikväll. på finska. eller ja, nåt ditåt.

Madelen Katinka Holmström
men jag är sjukt mockarutssnål nu petra
Petra Mannerström
mutta minä en halua mockaruuuta!
Petra Mannerström
vittu saatana va mockaruta sku va gott egentligen. EGENTLIGEN!
Madelen Katinka Holmström
mutta minä haluan! sitten minä ei hoiton noin sinä haluat tai ei!!!!
Petra Mannerström
okei! mutta mutta mutta! letko leivotaan itse?
Madelen Katinka Holmström
sinä voit olla yksi mutta! hahahah minun jumala, tämä ei tule oikein. ja eiiii vittu en ole paistettu, sitten en varmista facebookin!
Madelen Katinka Holmström
haha måste bara dela med mig av google translates översättning på det jag nyss skrev:
"du kan vara en, men! hahahah my god, detta är inte korrekt. eiiii knulla och jag har inte stekt, då är jag säker på facebook!"
Petra Mannerström
haha, minä voin yrittää ymmärä mitä sinä aiot! mutta kun se tulee joulukuu, minun
syntymääivällä, sinä täytyy leiovotaan mockaruuutia minulle! :) kaksikymmentäkahdes joulukuu!
Madelen Katinka Holmström
antan hyvä. minä haluan joulukuu nyt! en haluan tämä monta koulutehtävät!!! minä vihata se!
se on ruma ja kakka ja minä toivon se ole yli pian. haluan koulu pois tänään. kakkakoulu!
Petra Mannerström
kyllä! mutta nyt minä luen isabelle lancrayillä! nähdään huomenna tai msnillä! pusuja ja haleja! or something!
Madelen Katinka Holmström
antaa hyvä. kiitos ja hei ja näkemiin
Petra Mannerström
de enda vettiga min finskalärare lärde mig var: "anteeksi että minä olen
myöhässä!". tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Madelen Katinka Holmström
kyllä, tiedän. mutta nyt sinä ei saa kirjoittaa lisää. työn koulutehtävät! and so should you


ja det där blev man ju inte klok på, eller hur.

Inga kommentarer: