torsdag, oktober 15

jag är så jävla bra på att slösurfa

kan tillbringa en hel kväll framför blogger.com, facebook, weheartit och mina
bokmärkesbloggar
utan problem. addera photoshop och iphoto och vi har natten räddad
också. under den tiden har henke städat sitt rum, diskat, varit ut med skrutten två gånger, duschat,
gjort inpackning, smörjat in sig, målat naglarna, lockat håret och gått och lagt sig i tid.

fan vad jag måste skärpa mig. ni skulle till exempel se hur mitt rum ser ut as we speak, kommer knappt ut.

4 kommentarer:

CAT sa...

Lockar hon håret innan hon går och lägger sig? Blir det inte platt då?

Madelen utan e sa...

cat: nåjåånå, det är väl lite sådär rufsigt och sovigt, men det är den looken hon vill ha så det är nog kiva juttu :D

Anonym sa...

Jo jag vet hur ditt rum kan se ut...OCH att man hinner en hel del medans du sitter vid datorn.../puss mamma

Madelen utan e sa...

du vet nog du mamma!