söndag, oktober 11

lika längder / gradering

Photobucket

just nu ser inte doris riktigt klok ut. på ena sidan av huvudet har hon en gradering. eller ja, en
page med gradering i perimetern är kanske ett bättre beskrivande namn, och på andra sidan har
hon en lika längder-haircut ála 60årig tant. lite coolt och assymetriskt tycker jag, men
det tycker nog inte min lärare, som har gett mig i uppgift att presentera en komplett lika
längder-frisyr på torsdag. den här veckan ska jag faktiskt klippa den där jävla frisyren klar innan
onsdag kväll, and that i for sure. kanske ger mig på luggklippandet också innan dess. verkar ju
inte så hemskt svårt i teorin. och lugg har jag ju klippt på mig själv förr.

känns faktiskt bra det här med klippdesignen. känner att jag börjar få något slags grepp på vad
det handlar om. gillar läget. nu ska jag göra middag som jag sen ska dela med mig av till er.

Inga kommentarer: