torsdag, oktober 8

asta kan det där med hudvård

asta och jag ligger i vardagsrummet och pratar

jag: alltså fyfan vad min hy har blivit bättre sen jag la av med clinique
asta: mm
jag: ja, alltså jag tänker fan aldrig mer beblanda mig med den där satans skiten
asta: nä, jag förstår det men alltså..
jag: *avbryter* men fattar inte hur det kan ändras till det bättre så jävla snabbt!
asta: nä, men du har ju fått två ansiktsbehandlingar i skolan på sistone, det kanske inverkar en del också.
jag: jaa, det kan du har rätt i, men jag hade bra hy innan clinique - fick dålig direkt när jag började
använda den och nu när jag slutat så blev den direkt bättre igen. men ja, du kan ju ha en poäng
asta: ja alltså min hy har också blivit mycket bättre på sistone
jag: mm
asta: men då har jag ju använt det där dermalaaa.. tologotica som du gav mig och sådär
jag: hahahaha, du menar dermalogica?
asta: jaja whatever, och nu har jag ju den där lilla flaskan från clas ohlssons som jag använder
jag: clas vadå?
asta: eh, ja, du vet .. clas ..
jag: haha vad fan snackar du om?
asta: hahah nej vafan, jag menar ju ole henriksen
båda: HAHAHAHAHAHA

2 kommentarer:

Petra sa...

hahahahah! Clas Ohlssons!

Madelen utan e sa...

haha japp, hon är inte dum den där asta. bara ibland.