fredag, oktober 9

friday

nu har jag bråkat med photoshop i fem timmar och sexton minuter. ingenting har gått som jag vill
idag. dessutom har jag glömt bort att ringa mormor och att äta middag. men värre saker har ju
hänt. nu ska jag ut på en snabbprommis med skyler innan det är dags för dagens utmaning.
att hitta en svart klänning här:

Photobucket

good luck have fun säger jag bara. detta är då alltså en av nackdelarna med att ha en till nittiotre komma nio procent
helsvart garderob (och ja, såklart inverkar ju min tendens till att inte ha någon
ordning
på mina grejer också, som synes). om vi nu tänker oss att jag faktiskt hittar något där i
oredan att ha på mig, så är planen att jag ska till asta och dricka vin och mysa. men ja,
vi får ju se hur det går med det.

1 kommentar:

Petra sa...

holy makarony!