torsdag, oktober 15

my first

Photobucket

jag har varit så malligt nöjd med att jag inte ännu har lyckats klippa mig någonstans, då vi haft
våra hårdesignslektioner. har stått och pikat asta om hur klantig hon är som klippt sig två gånger
på samma ställe, fnissat åt ida när hon missat håret och träffat fingret istället och och skrattat
hånfullt när xenia sölat ner hela klassrummet med blod. eller alltså okej, riktigt så brutalt har
det inte varit. men det har blödit på många olika ställen, eller alltså, från många olika fingrar,
during våra hårdesignslektioner. men inte från mina.

tills idag.

det var så jävla onödigt, och det är det som stör mig mest. hände liksom inte ens under en
skoluppgift, utan jag skulle på skoj klippa lite i astas hår under en paus, fast jag inte fick för 'henne, konstigt nog. så jag skulle lite snabbt slicea lite med saxen i hennes tuppkam, och slant.
och fan vad det blödde. och fan vad dålig jag är.

och johhhi, kommer du hit klipper jag gladeligen din lugg anyday. no blood included.

1 kommentar:

johhhi sa...

bra, det gillar jag!