måndag, oktober 19

försöker ta tag i min hög av ogjorda läxor

så ikväll är det totalt förbud på att både blogga och facebooka. sitter just nu och skriver klart den
sista studiebesöksloggen från när vi var till marimekko. hon som är butikschef där har gått på
estenom. det ger ju ganska fina framtidsutsikter. just nu känns det nämligen som att
jag inte har någon framtid inom makeupen
åtminstone. haha, ni ska få se min
kiwismiskning senare. beware.

mitt rum är jävligt fint just nu. är nog tvungen att ta några bilder imorgon i dagsljuset så ni får
se hur mysigt jag har det. har dessutom varit på lite loppisar idag och hittat två jävligt fina
väskor, ett par veggovagaboots och en svart enorm halsduk.
mitt bloggarself
säger BILDBLOGGA men mitt pluggojag ska fortsätta skriva på loggarna nu så jag får det helt klart.

adios

Inga kommentarer: