söndag, oktober 18

en kväll på idrottsgatan är en kväll på msn med asta

mad säger:
även fast jag gillar dig lite mindre just nu
Asta säger:
varför de?
Asta säger:
:C
mad säger:
jag är jävligt godissugen
mad säger:
behöver jag säga mer?
(godisfördelning i helgen: 9 till asta - 1 till madde. betalningsfördelning: 0 till asta - 10 till madde mads anm)
Asta säger:
:C
Asta säger:
fölåt
mad säger:
haha
mad säger:
skojar pucko
Asta säger:

ja men ja ha ju sagt att ja lever på socker.
mad säger:
mm, jag med nog.
Asta säger:
jahaa, så du lever alltså bara på helgerna då? eller fuskar du?
(henke och jag äter bara godis och sötsaker fredag-söndag mads. anm.)
Asta säger:
nu går ja på cigg , för mitt msnsällskap uppskattas uppenbarligen inte
mad säger:
:C
mad säger:
men alltså jag drack havtornssaft, och det finns ju socker i typ saft
Asta säger:
joo
mad säger:
och fruktsocker funkar ju, men du vet det är som när vampyrerna i twilight lever på djurblod
mad säger:
funkar ju för överlevnad, men är nog lite som att vara veggo
Asta säger:
haha

Inga kommentarer: