måndag, juni 15

acne everywhere

alltså. inte nog med att jag har fått fetaste finnen på kinden, jag har dessutom fått en enorm crush på elins acneklänning. meningen är att jag, eftersom den är för liten åt elin, ska lämna den åt matilda för provning och eventuell överlämning imorgon eller tisdag. men nu efter att ha provat den blir jag så förbannat sugen på den själv, vad säger ni? ska jag lägga ner flera hundra euro på en röd klänning? det känns lite motigt måste jag säga.

Photobucket
ja, finnen matchar ju iallafall till klänningen - samma färgskala liksom.

Photobucket

Photobucket
haha jag orkade inte remova mina knästrumpor, så tänk bort dem och tänk dit mina svinhöga svarta heels istället. och kanske lite rött läppstift och snyggt hår till det.

Photobucket
jag vet inte riktigt vad jag tänkte här - jag skulle visa mitt nagellack tror jag, men det ser mer ut som jag tar på mig själv.

Photobucket

WHAT TO DO? WHAT TO FUCKING DUCKING DO?

2 kommentarer:

Matilda sa...

Snyggt!
Men jag hoppas ju förstås att den ska sitta ännu snyggare på mig. Och att du inte ska köpa den. =)

Madelen utan e sa...

matilda: åååh gud jag vet. vi får väl se bara.