torsdag, juni 18

inatt har jag inte sovit

istället har jag kollat på sagan om konungens återkomst med patrik och rickard. och inte nog med att den är lång från början - så såg vi någon superversion med deleted scenes som var fyra timmar lång och jag vill inte ens veta när jag somnade. idag jobbar jag från halv nio till halv fem och jag håller på spyr av trötthet. nu ska jag och heidi glida iväg på någon pressvisning. låter ganska skönt. igår var vi på en pressvisning för en ny bok, då fick vi svingoda snittar. hoppas det bjuds på någonting gott nu också!

Photobucket
snittarna från igår. namnam.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad använder du för objektiv?

Madelen utan e sa...

anonym: skriv ett namn! men för att svara på din fråga - det är olika, på den är bilden har jag använt ett nikons 24-70 2,8 - men på mina privata bilder är det ett 14 millis fisheye och en 50millis fast liten lins!

alexandra sa...

då är vi två. jag somnade runt 4 i morse.. så jag är en levande zombie idag^^